Öppen blogg




♥ Kommentarer ♥

Sofia skriver

ja gör det! :) du är så duktig med bloggdesign, så det vore jättekul om du kunde designa min blogg också ;) hittat det fotot du pratat om? kram

Blogg: http://sosia.blogg.se
Datum: 2008-03-24 Tid: 23:14:34

Cokoris skriver

Låter som en kul ide, har iofs inte följt din blogg så jag vet inte om du bytt header ofta som en viss gör , men den här var väldig söt och känns vår, dock svårt se bild på (gissar det e du o din sambo) men det kanske är meningen också fast Agnes var en klar o tydlig bild bredvid :)

Blogg:
Datum: 2008-03-24 Tid: 23:47:44

Camilla skriver

jag är gärna med i bloggtävlingen om det nu blir en sån! Ska kolla så man hänger med när det blir dags för tävling!
krampöss

Blogg: http://rainred.blogg.se
Datum: 2008-03-25 Tid: 06:32:13

MallenJ skriver

ALltså, en bloggtävling, absolut det ska du ha! För jag vill ha som du har. =) hehe hjääälp =) adda mig på msn om du har lust o hjälpa o förklara elr ngt =) vill ha såna där som du har, man trycker så kmr förklaring om ex johny. =)

Blogg: http://iloveyouh.blogg.se
Datum: 2008-03-25 Tid: 14:51:27

Jessie skriver

Cokoris: Ja jag kan säga att jag brukar inte byta designen eller header ofta. Den gamla hade jag sen januari och då var det svart och vitt. Då kände jag att jag ville ha ljust, sån vår och sommar känsla! Därför bytte jag! Sen till min header, ja det är syftet att jag och min man inte ska synas så mcyekt.. Men vem vet, jag kanske ändrar så att jag och Johny kommer även ha en svart/vitt bild på oss också istället för den jag har nu.

Blogg: http://fruahlinder.blogg.se
Datum: 2008-03-25 Tid: 15:27:17

Cokoris skriver

Läste ditt svar till mig í hår-inlägget men tänkte jag skulle svara här istället, ja perfekt man kan kombinera två färger, du kommer bli snygg hursomhelst. Helena, jag måste nog kolla lite, hur jag vet/känner henne egentligen, antingen var hon med på barnlägret i Marstrand 87 (rätt så säker) eller så helt enkelt Örebro i sisådär 4 år samtidigt.. men rätt säker på marstrand också, kanske du kan kolla med henne om hon var där överhuvudtaget haha.

Blogg:
Datum: 2008-03-25 Tid: 15:28:32

Cokoris skriver

haha vi skickade visst med en minut mellan blev snopen när jag såg Cokoris: ..... skrev jag till mig själv tänkte jag sen aha ditt svar på deignen, ok då vet jag ang bilden på er, fint ändå man kanske inte ska visa för mkt heller. :)

Blogg:
Datum: 2008-03-25 Tid: 15:30:09

Cokoris skriver

en sak till.. sen får det räcka, äger ju din gästis idag ;) men vill kolla en annan sak, syrrans personliga tecken är det typ som "använda" om jag minns rätt , finns fler helena därför hyff kolla om rätt persontecken för just din helena ;)

Blogg:
Datum: 2008-03-25 Tid: 15:38:36

Jessie skriver

Cokoris: Ja du, nu vet jag vem du pratar om, det är nog Helene Rydbäck du pratar om eller hur? För min syster har persontecken "sjuksyster" fast på bröstet. Och så är min syster född 77... Tror faktiskt inte att hon varit på såna läger som du säger, i marstrand! Hon gick på hörande skola tills hon var klass 8 då hon gick på Vänerskolan.

Blogg: http://fruahlinder.blogg.se
Datum: 2008-03-25 Tid: 15:44:09

Cokoris skriver

ja sköterska har jag också på en helena , ja då mindes jag fel på persontecken men det är rätt person iaf ansiktet hehe. jaa jag är 76:a så det är bara en år mellan oss, så om hon inte var med på den där barnlägret så är det Örebro helt enkelt, fast jag har för mig jag kände henne inna.. kanske elevråd eller liknande isåfall! hm får fundera vidare hehe

Blogg:
Datum: 2008-03-25 Tid: 17:29:06

Felicia skriver

Skooj med blogg tävling :-) man blir ju sugen på att vara med men jag brukar inte ha sååå tur :-S

Blogg:
Datum: 2008-03-26 Tid: 00:15:29

natty skriver

wow det låter en kul tävlingen! skulle vara kul om jag vann hihi!
ja det är bra att ha en knäppis ibland för det är nog jag själv som är det också ibland hahaha!

Blogg: http://natty.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 08:29:50


Här skriver du din kommentar

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Fru Ahlinder som ser den)

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback