Ja, vem är du?




♥ Kommentarer ♥

Cokoris skriver

Åh.. älskar frågor.. så jag svarar meddetsamma :-)

Ålder: man frågar inte om en dams ålder ;-) hehe nejdå 32 år (usch)

Skostl: 37

Hur hittade jag hit? Ja via någons blogg. n'r man varit sjuk till ex så brukar jag bara klicka mig vidare från folks gästböcker i hopp att hitta ngt läsbart att fördriva tiden med, hos vissa stannar man hos vissa är det bara en gångs besök.

Bor? Stockholm

Vem är jag: Ja som sagt en 32 årig tjej som bor i Sthlm och jobbar som teckenspråkslärare..

Vad som är kul med din blogg: Har som sagt nyss hittat hit men jag tycker det alltid är kul läsa om folks vardag inte bara outfit och sånt, det här innehåller en mix av allt vad jag sett hittills.

Vad du ska skriva mer om: Oj.. kanske om bröllopet, men det är ju något privat också så det kanske du inte vill skriva så mkt om i bloggen men bröllop är ngt spännande att följa :)

Ha en bra dag!

Blogg:
Datum: 2008-03-26 Tid: 09:55:17

Anna B skriver

Ålder? snart 25 år

Skostrl: 39-40

Hur hittade jag hit? Via nosstunk.blogg.se

Bor? I Örebro

Vem är jag? Anna Blomqvist, är lärarstuderande på Örebro Universitet.

Vad som är kul med din blogg? Tycker om att läsa blogg o din blogg är rolig att läsa. Du skriver så bra. Det är också spännande med bröllopsplaner. :)

Vad du ska skriva mer om? Ja, det är upp till dig vad du vill skriva om, men kanske lite mer om bröllopsplaner.

Blogg: http://jemse.bilddagboken.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 10:27:32

Sofia skriver

- Sofia Jacobson

- Bor i Hörby

- 23 år, men ska bli 24 till hösten

- Skostrl, ca 38-39

- Jag minns ej hur jag hittade dig på bloggen, men genom din gamla blogg.

- Du skriver alltid bra, du har fina bilderna och du har fin bloggdegisn så blir man mer spännande att läsa.

- Du behöver inte ändra vad du ska skriva, du skriver precis vad du vill :)

Kramar!

Blogg: http://www.mujerguapa.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 10:50:37

Silva skriver

Silva Gustavsson

25 år, blir 26 snart.

Skostorlek 39/40.

Jag hittade din genom någons gästbok, minns inte exakt och så hamnade jag i din gamla blogg och har följt sen dess. Så hamnar jag här nu (brukar skriva kommentarer då och då).

Nä skriv vad du vill och vad du brukar skriva, allt du skriver är alltid så intressant så fortsätt med det å jag är glad att den är öppen blogg så jag kan fortsätta läsa här =)

Kram

Blogg:
Datum: 2008-03-26 Tid: 11:06:12

Silva skriver

Just det, jag jobbar inom hundhem här i Falköping och har börjat för 3 veckor sen *stormtrivs*

Ja nu vet du lite hehe :)

Blogg:
Datum: 2008-03-26 Tid: 11:07:38

Camilla skriver

Camilla, 21 år.
Jobbar som volontär inom Svenska kyrkan för tillfället.
Bor lite utanför Örebro.
Har 37 i skostorlek.
Hittade hit väl genom någon länk för längesen, minns inte hur. :)
Och jag tycker att du ska skriva precis om vad du vill.
Du skriver så bra och om olika saker, (dvs. vad som helst du kommer på) så bloggen ser intressant ut! :)

Blogg: http://femina.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 11:08:08

sofie skriver

sofie, snart 25 ;)
skostorlek 38 för det mesta. bor i göteborg ;)
hittade hit av en ren slump för längesen och har fastnat här sen dess..

gillar läsa dina bloggar för du har en sån härlig personlighet härinne o man ler alltid åt någonting och du inspererar mig =)
vad jag vill läsa om ? å herregud det är en svår fråga så .. skriver väl bara allt möjligt =) hehe,
KRAMIS!

Blogg: http://www.lyckligesofie.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 11:31:34

Emelia skriver

Emelia, 19 år, skostorlek 37, bor i skåne med familjen men pluggar på risbergska i örebro, hittade hit genom andra bloggar (och din gamla blogg), tycker om att läsa din blogg för jag tycker om att läsa om barn, bröllop och familjeliv och du skriver mycket om agnes så det är roligt att läsa. fortsätt bara skriva som du gör, blandat av agnes, dig själv och bröllopet!

Blogg: http://melia.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 12:28:02

Anna Y skriver

AnnaMaria, är 28 men snart 29 om nåt månad, nej 2 månader kvar. HA! Bor med min fästman i ett mysig hus i Genne i Katrineholm, men nästa flytt blir det Kumla senare. Tycker bara att det är avkopplande att läsa din blogg, mix i allt alltså.
KRAM!

Blogg: http://finntrollochsmultron.wordpress.com
Datum: 2008-03-26 Tid: 12:47:21

Signe skriver

Signe, bor och pluggar te bioanalytiker i Århus, DK, 22 år. Kom hit via nosstunk.blogg.se. Gillar ditt sätt att skriva. Så skriva bara det du känner för. Det e kanske lite privat, men vore skoj om jag få läsa lite mere om bröllop plan och mer om Agnes (blir nog aldrig less på att läsa om söt Agnes :))

Blogg:
Datum: 2008-03-26 Tid: 13:14:06

Moa skriver

Moa
24 år är jag :) Bor i Örebro.
Skorstorlek 39. Fast du redan vet vem jag är. Haha.
Kom hit via nosstunk.blogg.se

Det e kul för att det va längesedan man träffade dig sist och du skriver bra och så skriver du om Agnes och bröllopsplaner. Det är roligt att läsa.
Fortsätt med det du brukar skriva. :)
Kram!

Blogg:
Datum: 2008-03-26 Tid: 13:18:30

Jenny M skriver

Jenny heter jag!

26 år bosatt i Örebro med sambon Tomas.B.
Jobbar som personlig assistent åt en brukare.

Skostl 37-38.

Läste din gamla nosstunk via nån kommentar, minns inte när/hur sen vidare hit.

För du skriver så intressanta saker som bröllop och lilltjejens utveckling osv.
Skriv som du känner för från hjärtat!

Blogg: http://www.ovea.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 16:16:10

Camilla skriver

Camilla
bor i Skövde
35 år
Skostorlek: 37-39, det beror på vilken typ av skor...
Hittade dig via Pipomusik tror jag och det är jag glad för eftersom vi träffats en gång i tiden!
Skriv vad som faller in dig! Jag läser allt!
Gärna mer om bröllopplaneringen hihi!
Du skriver på ett enkelt sätt och dessutom har du en sockersöt trollunge!
Bamsekramisar

Blogg: http://rainred.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 17:27:08

Maria skriver

Fyller 21 år. Jobbar för tillfället i livsmedelsbranschen men planer på att bli djursjukvårdare.
Din mamma gav mig adressen så att jag kunde kolla på hundbilder =) (Melkers matte)
Skor:36-37

Blogg: http://melkersson.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 17:39:54

piggelin skriver

Åhh hur hittade jag hit? Jag tror säkert genom msn eller via nåns blogg..då tänker jag på din gamla blogg men då hänvisades jag från din gamla blogg till hit..

Skostorlek? Hihi, jag har 32-33..Hihi smååååa
fötter!

Jag är Elin Zackrisson, är student vid Örebro Universitet..
Jag bor i Örebro fortfarande och vill gärna bo kvar efter examen..

Jag ska fylla 25 i sommar, en gammal kärring!
hihi..

Jag gillar ALLT vad du än skriver!
Det är ju bara du som ska bestämma vad du ska skriva för att det är ju din blogg!
:-)

Du, jag kommer antagligen ha ont 4 gånger men bara två graviditer,det är nog lagom..hihi..Nää vi får se vad som händer för min del;-)
KRAM!

Blogg: http://dansarengirl.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 19:32:17

Martina skriver

Fyller 25 år snart, bor i ett hus i Ekeby utanför Kumla. Har skostrl 39 ;) hittade dig för längesen men sen flöt det sig på.. är en tjej som gått i samma skola som din syrra Helena som du redan vet ;)
kram

Blogg:
Datum: 2008-03-26 Tid: 19:34:11

Cecilie skriver

Cecilie - angemänt!
Bor i Örebro tillsammans med min familj som består av fästmö Jinna, två barn Justyne och Julius samt katter och marsvinen. Puuhh!
Skostorlek : 39-40
Jag hittade dig via nosstnuk.blogg.se via nånstans blogg. Minns inte *mumlar* :)
Jo du få rkan väl skriva vad du känner för det. Dina tankar, känslor inför bröllop och hur lilltjejen utvecklar sig. *S* M.m. allt möjligt osm du känner för att blogga om! :)
Jag älskar att läsa din blogg. :)
KRAM!

Blogg: http://ceestar.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 19:37:03

Cecilie skriver

Förresten, jag är 28 år! Blir 29 i november, LÅNG dit kvar :d

Blogg: http://ceestar.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 19:39:13

Josse skriver

Hej!

Mitt namn är Bergqvist, Josefin Bergqvist ;)

Jag är 23 år och bor i Uppsala med min fästman och har stl 38 i skostorlek. Jag jobbar som elevassistent på Manillaskolan.
Hittade hit via din blogg, du skriver så bra och du gör din blogg roligt att läsa!

Skriv mer om bröllopplanering + lilltjejen! ;) Annars läser jag allt du skriver ;)

Kraam!

Blogg: http://www.jdlove.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 19:57:35

Cecilie skriver

Jo, får jag länka dig på min blogg? :p Jag vet att det finns inte sammanhang här. :p

Blogg: http://ceestar.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 20:37:54

Sofia skriver

Sofia

Bosatt i natursköna Lerum

Skostorlek: 39

Jobbar inom vården..

Hittade hit via Pipomusik, har fastnat efter det. =)

Skriv vad du känner för.. jag läser allt. =)

Det var trevligt att få träffa dig sist i februari.

kram.

Blogg: http://zofia.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 21:07:46

Sofia skriver

Vem är jag? Sofia

Ålder? 26 i augusti

Skostrl: 37-38

Hur hittade jag hit? Via nosstunk.blogg.se från nån kompis blogg :)

Bor? I vackra Örebro

Vad som är kul med din blogg? Tycker om att läsa om din vardag och om er otroligt bedårande Agnes + era planer!

Vad du ska skriva mer om? Era bröllopsplaner kanske? Mer om er månstråle! :) Bloggdesign är också intressant, du förklarar så bra på ett pedagogiskt sätt! :)

Blogg: http://sosia.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 21:20:54

Josannah skriver

följande svar på din frågor.
Ålder? Blivande 25 i år.
Hur hittade du hit? Via mujerguapa.blogg.se, läste i nosstunk, så följde jag med när du "flyttade"
Skorstorlek? den största, 41-42
Vem är Du? Josannah, den du hade skåj med när vi var ungarna i sommarläger.
Bor? dear danmark.
Är det något du vill jag ska skriva om? jaa mer om bröllopplaneringar fast det brukar vara lite privat.. Annars klagar jag knappast.
Vad är det så kul att läsa om i min blogg?
Speciellt din dotter =)

Blogg:
Datum: 2008-03-26 Tid: 22:24:29

sofiaw skriver

jag är nog en av de som inte kommenterat så mycket men jag läser :)
sofia heter jag och blir snart 25 år gammal. bor i göteborg och har 38 i skostorlek. tycker det är roligt o läsa om lite av varje :) kram

Blogg: http://www.wiksofia.blogg.se
Datum: 2008-03-26 Tid: 22:31:50

Ulrika skriver

Vem är jag? Ulrika, din stora systers kompis ;)

Ålder? Lika gammal som din syrra.

Skostorlek? Är med i 39-gruppen.

Hur hittade jag hit? Tja, jag fick adressen av din syrra till din förra blogg för nåt år sen. Därifrån kom jag hit till din nya.

Bor? hjärtat i Skåne (Sjöbo).

Vad vill jag läsa? Genom dig hoppas jag på små ledtrådar och nyheter vad din syster har för sig. Annars tycker jag det är kul att läsa om bröllopet som närmar sig och om Agnes utveckling.

Hälsa din syster! Kram!

Blogg: http://www.gangland.biz
Datum: 2008-03-27 Tid: 09:25:33

sess skriver

haha, jag brukar lasa din blogg men har inte haft tid de senaste tiden m att skriva o sadant i allas blogg nu nar jag ar hos min alskling, man vill liksom mysa med all varda minuter med honom, inte ofta jag kan gora det ju..:) haha, men ja, ska forsoka hinna svara nu har innan alsklingen ropar pa mig, skratt... :D

alder: som dig, snart 24 om ca 3 veckor, haha

skostorlek: festskor 37, vanliga skor 37 eller 38, haha

hur hittade jag hit?: ja, bra fraga... tror det var msn dar jag sag din bloggadress tidigare :) sedan darifran din gamla blogg fick jag din nya blogg :)

bor: tillfallet i sthlm, men from somamren bor jag i ljubljana till ja, vet inte :)

vad vill jag lasa: ja, allt, haha.. fast alla ska aven ha privatliv ocksa... sa det racker med neutralt och inte behova bara vara saa "djupt" i alla amnnen liksom.... inolverat alltsa. :)
men ja, brollopet - hur ni har tankt er och sa ar det alltid bra med tips da senare jag ska aven gifta mig, haha.... OM ja... :) sedan om eran sota solstralen agnes - hur hon utvecklar sig for var dag som gar... :) det ar alltid magiskt och underbart att lasa om hur alla barn utvecklar m.m. som sagt - allt och bra om det kommer med massa tips ocksa! :) det ar alltid bra om alla kommer med massa tips till varandra! :p svart for mig nu nar jag inte har blogg , men .. sen.. da kommer jag sakert med tips ocksa! ;) tihi

forresten, ja nu sag jag att du kan komma in t min bd, vilket ar bra! :) kramkram!!!

Blogg: http://splukendya.bilddagboken.se
Datum: 2008-03-27 Tid: 13:00:42

Karine skriver

Karine Khoshchin, 21 år gammal och bor i örebro. Har skostorlek 38 eller 39. Hittade hit genon din förra blogg. Innan hittade jag den förra bloggen genom nåns blogg, minns dock inte vilken. Det roliga med din blogg är att läsa om din söta lilltjej med sitt strålande leende och det lilla av vardagen man får läsa.. Roligt och bra skrivet. Tycker att du ska fortsätta med sådant, fast bröllopsbiten vore roligt att läsa om. Men det är din blogg, bestäm vad du vill skriva om. =)

Blogg: http://meyouus.blogg.se
Datum: 2008-03-27 Tid: 14:00:28

Nettan Landin skriver

:) Min riktiga namn är Jeanette Landin.. kallas Nettan:) jag är snart 27 år i år iaf.. min skostorlek är 37.. och jag jobbar som hästskötare och gick i samma skolan som din syrran Helena..
jag hittade din blogg genom någonstans bekantas blogg.. så jag gillar diin blogg.. skriv från ditt hjärtat bara.. det är roligt att läsa om Hur det går med Agnes och
bröllopsplaner.. :):)

Blogg:
Datum: 2008-03-27 Tid: 17:02:36

Mia skriver

Mitt namn Mia, 22 år. Vi gick i samma klass på gymnasiet sista året och redan i gymnasiet bloggade du under namnet nosstunk och efter vi slutat skolan tycker jag att det är roligt att läsa hur det gått för er andra i klassen..Min skorstorlek varierar mellan 40-41 och till vardags bor jag i Solna Centrum i Sthlm. Spännande att läsa era bröllopsplaneringar, huset, era söta husdjur och Agnes.. och som de andra har redan sagt ä'r det speciellt kul att läsa Agnes äventyr :) Kramar!

Blogg:
Datum: 2008-03-27 Tid: 18:21:14

karin g skriver

ehmm..bor i örebro i en etta på väster..är 27 år gammal..blir 28 i augusti (hjälp!)....har skostorlek 37-38 beroende på modell...minns inte hur jag hittade din blogg...ehm...via någon iallafall, du hade säkert lämnat kommentarer..så jag undrade väl vem du var o tittade in...:) jadu har ju blogg av någon anledning, du ska skriva det du vill skriva om..vad det än kan vara...du skriver väl inte bara för att folk vill? :) har nämnt tidigare att jag är så nyfiken kring ert bröllop..inte för att snoka utan att jag älskar bröllop! det är typ 8 par som ska gifta sig i sommar!! kul att ni är så många! ha det bra!

Blogg:
Datum: 2008-03-27 Tid: 22:44:12

Mona skriver

:) Mona här....29 år...Kumla-bo i en renoveringsvilla....hitta väl dig när du kommenetrade min blogg eller någon annans blogg... skoj o se med din sida är DESIGNEN :) *dräggel*
Kram!

Blogg: http://zharmy.blogg.se
Datum: 2008-03-28 Tid: 09:23:14

Syrran skriver

Jösses... du vet vem jag e och tittar ibland på din blogg.hinner ju inte med att sitta framför dator. ... ler
hoppas det lugnar ner sej lite framöver så ska vi fixa en blogg till mitt företag vor kul... pösssss älskar dej

Blogg:
Datum: 2008-03-28 Tid: 13:59:41

Syrran skriver

den där bilden på Svea i luften e cool..... grymt bra kort ... skratt krammmmm

Blogg:
Datum: 2008-03-28 Tid: 14:01:04

Tanjalee skriver

Tanja . 28 . Katrineholm . 38/39 . Gillar din blogg för du är så skön på skrivande, bilder på din prinsessa går ju inte att låta bli att kolla din blogg i fortsättningen och bröllopet. Skriv gärna mera om det :)

vet att det inte har med något det här att göra, men får jag länka dig på hemsidan ? :)

KRAM

Blogg: http://tanjalee.se
Datum: 2008-03-29 Tid: 11:47:54

Emma.C skriver

Emma Claesson
24 snart 25 i sommar:D
Bor Örebro har flytta 1 år sen, innan bor utanför Jönköping.
Skostorlek:39-41
tycker roligt att kolla dina sida, men specilla är er bröllopplaner. det skulle blir jätteroligt.
kram gamla vänner Emma puss på dig

Blogg:
Datum: 2008-03-29 Tid: 12:20:31

mallan skriver

Malin, 20, örebro med 40 i fotstorlek.
mer om hunden och bröllopet och dig själv.

Blogg: http://www.mallansson.blogg.se
Datum: 2008-03-29 Tid: 16:20:29

Tessan skriver

Therese Karlsson.26 år. skostl 39/40.,Bor i skara, vi gick samma skola i Vänersborg. har åkt samma på SDUlägret. minns du? :P hihi. ( oturfåglen jag)
hittade dig vid förran blogg nostunk.blogg.se Gillar din blogg och berätta om din söta dotter och bröllop.
Kram

Blogg:
Datum: 2008-04-01 Tid: 10:21:08

Helena skriver

Här kommer ännu en spanare men som inte kommenterar, trist va? =) Men du verkar ju ha fullt upp med alla 30 (eller var det mer?!) kommentarer här :).. Men ok: Helena Järnström, 23 år, skostl 39. Bor i Örebro :p. Tror jag hittade dig genom att klicka runt & såg väl att du hade kommenterat någonstans :).. Nja, skriv om vad du vill, men kul att läsa om dina bröllopsplaneringar (Lycka till med det förresten!!!
:).. )
Tja, varför det är så kul att läsa din blogg är väl för att jag känner dig :).. Och kul att få läsa vad som händer i ditt liv just nu och blir glad att du har det så bra! :).. Förresten, du har en urgullig tjej, Agnes är såå söt :) Kramar / Helena

Blogg: http://charmeleon.blogg.se
Datum: 2008-04-01 Tid: 23:23:27


Här skriver du din kommentar

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Fru Ahlinder som ser den)

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback