Första dagen




♥ Kommentarer ♥

Silva skriver

Gick inte kommentera förra inlägg så jag gör här, svårt å tänka vilken hårfärg du ska ha, men lägg fram bild på båda när du hade blont hår å brunt så kan man se o säga vilken är bättre =)

Blogg:
Datum: 2008-03-18 Tid: 08:47:55

natty skriver

vilken hårfärg.. svårt för du passar lika bra i både..! kanske ljusa för du tycker ju själv du passar bättre i. det är du som ska trivas :) kram

Blogg: http://natty.blogg.se
Datum: 2008-03-18 Tid: 09:35:23

Josannah skriver

Det gick heller inte att kommentera i förra inlägg. Vet ju också inte om du har funktion som gör att du mottagar mail varje gång det kommer in ett nytt kommentarer. men jag tycker att du kanske kan låta din frisör bestämma, alltså, diskutera med henne om ditt hårfärg matchar din hudfärg så det blir fint och passande... Tycker du ser mogen ut i brunett annars.

Blogg:
Datum: 2008-03-18 Tid: 10:13:31

piggelin skriver

Hej! Jag kunde heller inte kommentera i förra inlägget:/ Men tror du skulle va bättre i brunett men har ju inte sett dig som blondin på ett bra tag..
kram!

Blogg: http://dansarengirl.blogg.se
Datum: 2008-03-18 Tid: 10:16:24

karin g skriver

bra idé med bilder - lättare att se vilken hårfärg du passar i. spontant tror jag att mörkt hår ger dig mer färg i ansiktet på ngt sätt..hmm..svårt..du får helt enkelt känna efter för du nog själv vet bäst vad du vill ha..?

Blogg:
Datum: 2008-03-18 Tid: 20:01:58


Här skriver du din kommentar

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Fru Ahlinder som ser den)

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback