Första dagen är över!




♥ Kommentarer ♥

Christl skriver

Vad roligt att det gick så bra med Agnes. Att hon fann sig tillrätta på en gång.Det är vemodigt när barnen blir så stora att man ska lämna över dem till förskolan, skolan osv. Tänk då mina barn som är så stora att de kommer att flytta om ett visst antal år framåt. Gruvar mig för det kommer att bli så tomt utan dem.

Blogg:
Datum: 2008-03-18 Tid: 11:20:54

Felicia skriver

Åååhh Grattsi till Agnes första dag som en förskoletös :-)
Så skönt att det har gått bra men jag förstår absolut dina känslor och tankar kring det här. Usch, det känns ju en massa i mammahjärtat!!! Tilde har fått plats på den teckenspråkiga förskolan i Malmö från och med den 1 maj men fåse hur det blir pga jag har varit tvungen att tacka nej till jobbet då det innehöll kvällpass vilket inte passar mig. Vill helst jobba må -fre samt ha korta dagar nu när Tilde fortfarande är liten. Kram

Blogg:
Datum: 2008-03-18 Tid: 14:53:32

Camilla skriver

Det låter ju bra att Agnes trivs bra på förskolan! Det är ju skönt när barnen TRIVS där än att de inte trivs och är alltför mammig.. Det är ju nyttigt också för Agnes språkutveckling sen!
Snart kommer hon att babbbbbbbbla på!
Bamsekmraisar

Blogg: http://rainred.blogg.se
Datum: 2008-03-18 Tid: 16:45:07

Anonym skriver

Åhh gullig! kan tänka mig att du/du och J e jätte stolta av Agnes :)
Massor av kramar och ha en riktig skönt påske :)

Blogg:
Datum: 2008-03-19 Tid: 14:44:51

Gyldenkål skriver

Åh det var jag som skrev det nyss.

Blogg:
Datum: 2008-03-19 Tid: 14:45:23

Jessie skriver

Gyldenkål:

Ja vi är jätte stolta av Agnes! Hon är vår lilla duktiga tjej! :) Kraaaaamar och Glad Påsk!!

Blogg: http://fruahlinder.blogg.se
Datum: 2008-03-23 Tid: 16:19:46


Här skriver du din kommentar

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Fru Ahlinder som ser den)

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback