Bebisnoja




♥ Kommentarer ♥

Piggelin skriver

Jag vill ha max 4 barn:D
Gärna tvillingar så man slipper föda fyra gånger...haha..

Blogg: http://www.dansarengirl.blogg.se
Datum: 2008-03-23 Tid: 23:13:08

Sofia skriver

Det blir 20 maj, men få väl se om bebisen vill ut tidigare eller senare :) Hihi, jag vill ha 2 barn just nu men Davve vill ha 4.. få väl se hur det blir senare :)

Blogg: http://www.mujerguapa.blogg.se
Datum: 2008-03-23 Tid: 23:54:34

Josannah skriver

Nu har jag "bara" 2 barn och väntar ännu ett barn, och mitt pojkvän har 3 barn, så det blir i allt 6 barn, men det är så härligt och mysigt att ha många. Men dammråttor kommer fram mycket fortare när vi är många =)

Blogg:
Datum: 2008-03-24 Tid: 00:56:32

Sara Bo skriver

Hej gumman, jättefin blogg du har designat!
Jaa, hur många barn.. :)
Jag vill absolut inte ha 2 barn.. det får gärna bli fler än 2.. :)
3-4 ungar skulle det vara lagom :)
Kraaam

Blogg:
Datum: 2008-03-24 Tid: 09:42:02

Åsa skriver

Heeej vännen!!!
Jag har kollat din blogg då och då nu börjarj ag såå FÖRJUST i din blogg.... du har gjort jätte fint blogg får jag säga....
Och jag har träffat dej förut men vet inte om du minns jag jobb som pesonligt assistent åt MK.... känner du igen???
KAn vi maila varann och jag vill gärna fråga dej ang blogg om du vill... Hör gärna av dig..
Kram Åsa.S ( döv tjej ) *S*

Blogg:
Datum: 2008-03-24 Tid: 09:46:13

Therese Holm skriver

Jaa... Kan tänka mig att du vlle ha skaffa fler barn..Jag själv ville ha bara 2 barn. mmen ändrade,, vill så ha en barn till., jag är själv barnet. så man vill ge fler barn..per ville ha 3 sen räckte med två barn.. men han säger att han är sugen åxo en till.. men det får vänta lite med det!smile Vem vet! kram kram

Blogg:
Datum: 2008-03-24 Tid: 09:47:50

Camilla skriver

jag vill ha minst två och helst max 3 st, min gubbe tycker det räcker med en av varjekön, hur f-n fixar man det???? ;)
kramisar

Blogg: http://rainred.blogg.se
Datum: 2008-03-24 Tid: 12:48:03

Camilla skriver

snygg blogg förresten!
Kramisar

Blogg: http://rainred.blogg.se
Datum: 2008-03-24 Tid: 12:55:14

Jessie skriver

Josannah: Men grattis till det tredje barnet! Visste inte det, vilken månad är du nu i? Men vad roligt!! Ja 6 barn är många men det är ju roligt och mysigt med många barn! Hur gamla är din pojkväns barn då? Kan jag få möjlighet till att få läsa din blogg? =) Vore kul att få läsa andra bloggar med barn! Kram!

Sara Boren: Tack! Ja det är lagom med 4 barn tycker jag med! Kram!

Åsa: Hmmm.. jag har funderat och funderat! Har tyvärr en dålig minne, du får berätta lite mer om dig så jag vet vem du är. Har vi träffats så borde jag känna dig! Hehe, har du dovas eller så jag kanske kan få se kortet på dig där? Jätte kul att du gillar min blogg förresten! Ja du får maila till mig på dovas om du har en, om inte så får du säga till! =) Kram

Therese Holm: Ja man blir ju sugen på fler barn, och det är ju roligt och mysigt med små bebisar. Men det är heller inte alltid lätt med barn! Kram!

Blogg: http://fruahlinder.blogg.se
Datum: 2008-03-24 Tid: 14:33:31

Moa skriver

Vill ha minst 4 barn. :D Haha, jo precis, det finns ju större bilar. Min faster har 5 barn och stor bil så det räcker fint åt dom. :D
Du får kanske övertala Johny att skaffa flera än 2. :D Hehehe Kram

Blogg:
Datum: 2008-03-24 Tid: 17:59:04

Anonym skriver

2 barn räcker mig gott =)
Söt Agnes var som nyfödd!! =)
Kraam

Blogg:
Datum: 2008-03-24 Tid: 19:43:26

Lotta skriver

Sorry, det var jag som skrev senaste inlägget! Hehe! Kram

Blogg: http://www.annchar.blogg.se
Datum: 2008-03-24 Tid: 19:43:56

sess skriver

haha, johny ar som min sasa, grr. jag som vill garna ha 3-5 barn... haha, far val se om jag lyckas overtala honom men det gar nog aldrig... suck. jag vill iaf for d mesta bestamt ha minst 3 barn. :) trakigt med 2 tycekr jag ocksa! haha :)

kramrkampuss

Blogg: http://splukendya.bilddagboken.se
Datum: 2008-03-24 Tid: 21:34:04

MallenJ skriver

Som jag tänkt nu, vill jag bara ha ett barn. Men, jag skulle nog ändå vilja ha minst 3 om jag tänker efter =) =)

Blogg: http://iloveyouh.blogg.se
Datum: 2008-03-25 Tid: 14:49:58


Här skriver du din kommentar

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Fru Ahlinder som ser den)

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback