Brudklänningen




♥ Kommentarer ♥

Åsa skriver

Spännande med bröllop KLänning det är intlätt när någon inte följer med dej och ta hand om dotter och kan hjälpa till och säger ja el nej passa dig..

ja bröllp kostar massor kronor... Men önskar dig lycka till tills slut hittar du vacker bröllop klänning! =) kramis

Blogg: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Datum: 2008-06-14 Tid: 08:24:44

Camilla skriver

japp, jag mindes också hur det var då jag gifte mig! Jag provade klänningar vid två tillfällen själva och ahde en superduktig tjej som ägde affären som hjälpte mig! Sen när jag var lite osäker på två klänningar så gick jag hem till kära mamma och övertalade henne att följa emd och ge råd och det blev så att jag beställde en klänning i en större storlek då den jag provade kunde jag nästan inte komma i och sen fick man VÄNTA snällt på att den skulle komma från USA!

kramisar

Blogg: http://rainred.blogg.se/
Datum: 2008-06-15 Tid: 10:04:21


Här skriver du din kommentar

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Fru Ahlinder som ser den)

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback