Media Markt




♥ Kommentarer ♥

Christl skriver

Vi har också alla Potter filmerna och böckerna. Både jag och barnen gillar dem. Den där affären låter som en mardröm tycker jag. *ryser*

Blogg:
Datum: 2008-02-10 Tid: 19:48:54

Tessan skriver

Jaa om där mediamarkt. det fanss månnngggaaa att välja på. svårt att
beslut ska köpa:) har köpt några grejer där.. hårddisk köpte vi också där. med bra pris också.

Blogg:
Datum: 2008-02-10 Tid: 19:58:21

Felicia skriver

Jalla, jalla! är nyfiken på hur den där döskalletårtan ser ut ;-) Tilde har massor kläder med döskalle på, me like it :-)Usch, jag tror att det har öppnats en likadan affär i Lund brevid ett köpcentrum. Där har jag inte varit än...
Vad tycker du om HP femman? Vi har oxå alla fem filmer härhemma. Har du läst böckerna? Kram

Blogg: http://flisan79.blogg.se
Datum: 2008-02-10 Tid: 21:50:29

Camilla skriver

Grattis på födelsedagen idag säger jag till blivande fru Ahlinder!
Kraaaaaaaaaaaaamis

Blogg: http://rainred.blogg.se
Datum: 2008-02-11 Tid: 07:48:32

Tessan skriver

GRATTIS på födelsedagen :)

Blogg:
Datum: 2008-02-11 Tid: 08:26:59

Therese Holm skriver

Grattis å födelsedagen :), så du och Agnes har nära födelsesdagar, Lyxigt! kram å dig o er alla..
Ha en skön vecka :D

Blogg:
Datum: 2008-02-11 Tid: 18:07:21


Här skriver du din kommentar

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Fru Ahlinder som ser den)

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback