Några funderingar




♥ Kommentarer ♥

Felicia skriver

Agnes är så underbart söt som alltid :) Hon kommer att vara otroligt fin och söt i sin fina prinsessklänning på lördag! En vän gifte sig i Alingsås igår, tyvärr kunde jag inte komma. Suck, älskar att gå på bröllop för det är så mysigt och fint :) Har inte hunnit svara på dina kommentarer i min blogg... Det blir superfint att din morfars bror överlämnar dig till Johny! Om ni ska hälsa på honom i Lund så får du hojta till ;) Ang koden, du kan maila mig på [email protected] dagarna går, snart är din stora dag här. Det ska bli otroligt roligt och spännande att få höra allt om bröllopet sen och förhoppningsvis se lite bilder :) Kraaam!

Blogg: http://flisan79.blogg.se/
Datum: 2008-08-24 Tid: 22:28:39

Ulrika Granström skriver

Oj väldigt spännande, en vecka kvar. Nej idag är det ju mindre än 1 vecka kvar. Jag som har följt dina planeringar hela tiden här på blogg och känner till och med nervositet. Jag håller tummarna att dagen ska bli en riktig vacker dag och mycket minnesvärd! Jag ser fram emot hela berättelsen hur det gick på bröllopet, presenterna, tal och fotona.

Hälsa Helena, kram!

Blogg:
Datum: 2008-08-25 Tid: 08:35:53


Här skriver du din kommentar

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Fru Ahlinder som ser den)

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback