Bloggen




♥ Kommentarer ♥

per karlsson& therese holm skriver

Ja, jag förstår dig, men jag vet att ni är världens lyckliga lottade som skall gifta sig å högtidsdagen!

men du ska inte bry om dem, men ändå alla ville få skriva på denna fina kommentera till dig, även är du glad det för!



Det bara närmar, sommaren är här..

sen blir du fru å riktigt i aug!



SKööööt om er! kramisar från Tess

Blogg:
Datum: 2008-05-13 Tid: 19:50:23

Åsa! skriver

Ja låt X sitta där och läsa om ditt underbara liv och se vad X missar mkt när X väljer att inte vara delaktig i ditt och din familjs liv.. för den som väljer det är dum!

älskar dig gumman och du är guld värd =)

har uppdaterat min blogg =) puss puss

Blogg: http://vasaru.blogg.se/
Datum: 2008-05-13 Tid: 19:50:28

Cokoris skriver

Jessie, förstår dina tankar och anledningen till lösenordskydd men som du sa, det är personen själv som missar er vänskap, och du ska absolut fortsätta blogga. För min del : du berättar mycket ur hjärtat, bjuder på din familj, vackra bilder, snygga header, och man blir alltid glad av att se Agnes på bilder. Sen får man ju ta ställning till om man vill öppna sitt liv för hela världen inkl okända människor :-) kram

Blogg:
Datum: 2008-05-13 Tid: 19:51:44

P.S. skriver

Fortsätt dina trevliga bloggar bry dej inte om.....

Jag läser med glädje om ditt o de dinas liv.Kram P.S

Blogg:
Datum: 2008-05-15 Tid: 18:17:01


Här skriver du din kommentar

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Fru Ahlinder som ser den)

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback