Strul med blogg




♥ Kommentarer ♥

piggelin skriver

Att sy är kul!..Jag gillar mest att brodera.. i helgen broderade jag nästan 6 timmar i sträck..

hiihi..men avkopplande var det iaf..

Du.. jag gillar också mottot Tro,Hopp och Kärlek..dessa sysmboler är tatuerad på mej därav hjärtat som jag kommenterat nyss i förra inlägg..

Kramis

Blogg:
Datum: 2008-05-05 Tid: 20:38:44

karin g skriver

åh smart..jag är noll kreativ av mig..så det var ju en bra sätt att kolla runt och få sig en uppfattning hur man vill ha korten.... säger det igen, finfina kort du gjort!

Blogg:
Datum: 2008-05-06 Tid: 10:43:57

Mia skriver

Hallå hallå. Längesedan man surfade in på din blogg men nu ser jag att du ska lösenordskydda din blogg får man möjlighet att fortsätta följa din blogg? Jä'ttefina inbjudningskort du har gjort sanna mina ord! Jag har noll fantasi max o skulle inte palla o sitta o flinka på grejer .. :) tålamod är a och o ;) kram!/Mia

Blogg:
Datum: 2008-05-06 Tid: 15:28:20

Camilla skriver

hejsan sötisen! Jag vill gärna se före och efter bilder på husvagnens interiör!

Vi får vänta snällt på att blogg.se ska greja allt klart, men jag tror att det blir super bra sen när allt är klart!

Krampöss!

Blogg: http://rainred.blogg.se/
Datum: 2008-05-07 Tid: 09:00:44

Steffy skriver

Smartskaft där.. ;)



Var nere i Borås hos Sara efter valborg och hon visade eran fina bröllopsinbjudningskort.. Jättesnyggt! :) Och så måste man få gratulera i förskott till bröllopet, hoppas d blir nåt alldeles extra! ;)



Hoppas allt är bra med er allihopa annars?

Du kan kommentera mig på www.stifmeister.bilddagboken.se ;)



Puss å kram hälsa mannen...

Blogg:
Datum: 2008-05-07 Tid: 11:38:16


Här skriver du din kommentar

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Fru Ahlinder som ser den)

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback