Möhippa & annat




♥ Kommentarer ♥

therese holm skriver

Jättekul att du har varit din möhippa!ja det stämmer, bara en månad är ert stora dagen!=)



Så spännande och har tittat på Åsass blogg ang din möhippan, Kul me liseberg!=)



Kramar från tess

Blogg: http://delfin79.blogg.se/
Datum: 2008-07-31 Tid: 15:18:54

Piggelin skriver

heej! Åh kollade via din kompis blogg..du verkade ha en bra möhippa!..

Ja en månad dit!Spännande!

Skönt att du får bra tolkar som du känner och vet att de är bra!

:-)

Vem är er präst? nyfiken

Johan Selin?

kramis

Blogg: http://dansarengirl.blogg.se/
Datum: 2008-07-31 Tid: 21:41:21

Camilla skriver

Heja heja! Snart kommer eden stora dagen!

Spännande!

kramisar

Blogg: http://rainred.blogg.se/
Datum: 2008-08-01 Tid: 19:14:30

Sarah skriver

Härliga bilder från din möhippa i din kompis blogg! :) Jag var på en Eurotour nyss och i staden Köln såg vi faktiskt att många som hade svensexor och möhippor på samma dag!

Blogg: http://q86.blogg.se/
Datum: 2008-08-02 Tid: 11:41:22

Felicia skriver

Spanade in de härliga bilder från din möhippa, snygga kläder :P Mysigt!!! Det är inte långt kvar, spännande spännande! Lite nyfiken här, ska din pappa eskortera dig fram till altaret eller går du och Johny in tillsammans? Ullared, ska nog åka dit nån dag snart... Var där ifjol, så jag hade alla mina julklappar klara när det bara fortfarande var sept. Hehe. Kraam

Blogg:
Datum: 2008-08-02 Tid: 21:44:51

Catta skriver

Hej Jessica!!Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!! Ni har mycket att göra nu förstår jag..var ju inte många veckor sedan jag var i samma sits! Har ju varit gift i snart 2 månader nu!! Jag och Siw tänkte kanske att vi skulle komma och titta i kyrkan, är det i Gällstad ni ska gifta er? Vilken tid? Kommer annons i UT kanske? Stor kram och lycka till!!! /Catta

Blogg:
Datum: 2008-08-08 Tid: 17:26:31


Här skriver du din kommentar

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Fru Ahlinder som ser den)

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback