Utlottnings design!




♥ Kommentarer ♥

Camilla skriver

hejsan! jag vill ha designen!
Det säger mycket om mig, älskar fjärilar och kalligrafi (orimentet hör ju ihop med kalligrafin på ngt vis!)
Kram och ha en skön vecka!
/Plugghästen

Blogg: http://rainred.blogg.se
Datum: 2008-04-14 Tid: 16:25:10

Åsa! skriver

ja du lilla jessica... varför jag ska vinna denna fina design är för att jag är så snäll och go och är ju din underbara vän :D
och jag behöver ju kanske förnya min nu och jag kan ju verkligen inte sånt själv!
och för att vi älskar varann så ska jag få den hihi ;) pussss min underbara söta gulliga vän! DU ÄR BÄST!!!!! pusssssssss

Blogg: http://vasaru.blogg.se
Datum: 2008-04-14 Tid: 16:28:29

s skriver

1. för min nuvarande header är så FUL
2. jag vill ha vår och sommarkänsla i min blogg.
3. den gröna är en sån mysig färg som just förmedlar det jag känner för tillfället - glad och sprudlande.
4. ornamenten talar för sig självt! det är precis så livet funkar, slingrigt och krokigt och alltid spännande!
5. jag äger ingen photoshop så jag kan inte göra så FIIIIIIIIIIIIINA headers som du kan!! ;)
6. sitter och storfjäskar hårt för att KANSKE få den.. andra har också motiverat fint men jag fjäskar..borde vara plus poäng ;) *tykka!*
7. du som gjorde så fint jobb för helens header. *avis!*

Fnissar.. puss

Blogg: http://www.lyckligesofie.blogg.se
Datum: 2008-04-14 Tid: 19:39:22

Annie skriver

Jag vill gärna ha en ny header till min blogg, behöver lite förnyelse, så man kanske börjar blogga oftare igen ;) Älskar dessutom fjärilar och grönt är min favoritfärg : ) Vill också ha lite sommarkänslor i den, för just nu är min blogg ganska mörk av sig, och det känns ju lite dystert nu med tanke på att vi är på väg mot sommaren :)

Du frågade mig för ett tag sen hur lettland var :) Kom hem i lördags och har inte hunnit uppdatera min blogg än, men det kommer, jag lovar! =D Då ska jag berätta allt :)
Hoppas allt är bra med er! kramar

Blogg: http://www.candy.blogg.se
Datum: 2008-04-14 Tid: 20:36:00

Sofia skriver

ojoj vilken svår konkurrens jag har!

först och främst för att jag tappat lusten att blogga (som du ju vet) men om min blogg får en fräsch och härlig design så kommer blogglusten säkert fortare tillbaka än vad du anar! :) ett annat skäl är att jag har inte photoshop i den här datorn då min gamla dator med photoshop kraschade så jag kan numera inte testa mig fram med photoshop. men än hur jag gör så lyckas jag aldrig så bra som du alltid gör! den vårlika och underbara färgen tilltalar mig väldigt mycket och den talar även om precis hur jag känner mig, glad och sprudlande nu när våren äntligen är här! och jag fullkomligt älskar din design - du lyckas alltid med varje bloggdesign du gör! förstår inte hur det kan alltid bli så underbara och vackra bloggdesign. du är min idol när det gäller bloggdesign :) och till sist men inte minst, jag bara ÄLSKAR ornamenten, de är bara så vackra och så hela bloggen är helt enkelt jag, jag känner hur den skriker efter mig! :)

Blogg: http://sosia.blogg.se
Datum: 2008-04-14 Tid: 20:52:49

natty skriver

jag tycker den personen förtjänar vinna om den personen brukar blogga ofta, så att personen får "visa" upp sin header. och dessutom ska den personen inte kunna fixa header själv eller har möjligt till det.. men du ska visst lotta, så lycka till!!! spännande och se vem som vinner ;) allt bra annars? hoppas foten känns bättre nu!

Blogg: http://natty.blogg.se
Datum: 2008-04-15 Tid: 10:13:05

Sofia skriver

Hej..

har ingen erfaranhet hur jag än lär mig så fastnar det inte. Just precis om header... allt praktiskt ute kan jag men inget om datorer.

Grönt är skönt och får mig att tänka på vår o sommar.

min lilla förklaring. =)

tjingelling

Blogg: http://zofia.blogg.se
Datum: 2008-04-15 Tid: 10:23:02

Åsa skriver

Hej
Jaa jag tycker du har gjorde jätet fint BLOGG som jag älskar att besöka din blogg så vacker blogg du har..
därför vill jag fixar min men har inte tålamod... myrorna i röv*S*

Jag är
glad att du hjälpa mig med sånt när jag frågar dig.. du är så fin vän som ställde uppp och förklara på en gång när du fick min inlägg på din gästbok....Snabb service och förklara snabb hur man göra....Skulle vlja ge några kronor till dig som lön!!! ( hehe )

Många kram och trevlig helgen!! // Åsa

Blogg: http://Smilesmilesmile.blogg.se
Datum: 2008-04-18 Tid: 05:20:43

Jenny skriver

Hej!
Jag skulle vilja ha designen för att den är snygg. Passar mig då jag älskar fjärilar (som djur och även som simsätt då jag tävlade mycket tidigare) att jag låtit tatuera en fjäril på min axel. Jag och
datorer hör tyvärr inte ihop varför jag inte kan fixa så snyggt som du kan, vilket jag önskar jag kunde!
Kram

Blogg: http://jenny86.blogg.se
Datum: 2008-04-18 Tid: 13:57:24


Här skriver du din kommentar

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Fru Ahlinder som ser den)

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback