Färgen




♥ Kommentarer ♥

Camilla skriver

japp du kan absolut ta blått till lekrummet! Sen kan man ju hänga tavlor, måla en fondvägg i nån färg (lätt att måla över sen också!)

Kramisar

Blogg: http://rainred.blogg.se/
Datum: 2008-06-17 Tid: 23:35:50

Pernilla skriver

Hur gjorde du få bild på din pojkvän och din dotter bild på högra sidan?

Hoppas att du förstår vad jag menar.

Blogg: http://falk.blogg.se/
Datum: 2008-06-18 Tid: 00:09:27

sofie skriver

hej gumman! =) Å låter så bra det där med måla väggar, jag brukar rekommendera mina kunder att i barnrum ha målade väggar (även om det är finast med tapeter ) ... iallafall de första åren tills barnen förstår man INTE SKA rita klufidurer på väggarna utan på PAPPEr..då e det fritt fram o härja med tapeter! he he he =) Skratt



ville bara önska dig en supermysiduper härlig MIDSOMMAR, även om det kommer regna men va fasiken, små grodorna kring midsommarstången blir det nog ändå.. (efter ha fått titta riktigt djupt ner i flaskan så kommer jag nog göra det ) skrattar



Sen tycker jag vi ska bombis ta o träffas snart..

förstår om de blir fullt upp för dig men vill gärna hinna träffa dig en gång innan ditt bröllop=)



KOmmer då svänga förbi gällstad då skriker jag till så du vet jag är i "byn" he he=)



SUPERDUPERheta kramar ;);););)



*skämtisådo

Blogg: http://ellisofie.blogg.se/
Datum: 2008-06-18 Tid: 11:11:10

Camilla skriver

Till Jessie och Ellisofie:

Gudstjänst i Borås den 10 augusti! Boka in er vettja!

kramkramisar

Blogg: http://rainred.blogg.se/
Datum: 2008-06-18 Tid: 16:29:50

Birgitta skriver

Det blir fint med dom färgerna! Ska bli spännande se när vi snart kommer, räknar dagarna nu!

Kram till er alla fem! Svärmor mamma farmor

Blogg:
Datum: 2008-06-18 Tid: 16:46:03

Birgitta skriver

GLAD MIDSOMMAR önskar vi er alla fem!Kram svärmor

Blogg:
Datum: 2008-06-18 Tid: 16:50:43


Här skriver du din kommentar

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Fru Ahlinder som ser den)

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback